גפני: "זורה לי מלח על הפצעים ואומר שאנחנו חברים" • צפו

מוטי הלפרין 5 Comment on גפני: "זורה לי מלח על הפצעים ואומר שאנחנו חברים" • צפו

בכנס בחירות לטובת המועמד שמואל גרינברג, בבית שמש, התלוצץ גפני על אחד הפעילים ששאל אותו מדוע עד כה הם הפסידו בעיר: "אתה זורה לי מלח על הפצעים ואתה אומר לי ש'אנחנו חברים'. חברים תהיו בכולל, בבחירות לראשות העיר תבחרו ראש עיר"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במוצאי השבת האחרונה השתתף יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני, באירוע השקת הקמפיין של מועמד המפלגה לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג. תיעוד חדש שהגיע היום (חמישי) לידינו, מראה כי בנאומו גפני הצהיר כי מבחינתו בית שמש זה מאבק שחייבים לנצח בו, וכי אין אפשרות לכך שראש העיר לא יהיה חרדי. עד כה אף מפלגה עדיין לא הכריזה רשמית על תמיכה בגרינברג, אך אגודת ישראל צפויה לעשות זאת.

אחד הנוכחים שאל את גפני כיצד הוא מסביר את זה שראש העיר המכהנת היא לא מהמפלגות החרדית, והח"כ השיב: "אתה זורה לי מלח על הפצעים ואתה אומר לי ש'אנחנו חברים'. חברים תהיו בכולל, בבחירות לראשות העיר תבחרו ראש עיר. זה מה שאנחנו עכשיו הולכים לעשות. ואני רוצה לומר לכם – אנחנו, הציבור החרדי בכלל ודגל התורה בפרט, מחכים לרגע האחרון. עד שמגישים את הרשימות, וברגע האחרון עד מאוחר בלילה – אז אנחנו מתחילים לדדות עם העניין של מערכת בחירות.."

"אנחנו פה עשינו את ההיפך", המשיך גפני בנאומו בפני פעילי המפלגה, בנוכחותו של המועמד גרינברג. "פנינו לרבני העיר ואמרנו להם ש'תבחרו מועמד – מה שתגידו נקבל. תבחרו מועמד לראשות העיר'. זה באמת חילול השם אם לא ייבחר מועמד חרדי לראשות העיר, עוד לפני שאנחנו נדבר על הנושא המקצועי. והחליטו מה שהחליטו, והרבנים של דגל התורה קבעו לנו. אנחנו אגב עושים את זה בכל התחומים, לא רק בבית שמש".

לדברי גפני, "אותו דבר יהיה במקומות אחרים, המציאות הזאת שבה אנחנו מתחילים את מערכת הבחירות מוקדם! מוקדם גם בגלל שזה מה שצריכים לעשות, ומוקדם מכיוון שאנחנו רוצים לנצח הפעם. לא רוצים להפסיד. אנחנו רוצים שייבחר ראש עיר, שנקבל מספר מנדטים גדול כפי שמגיע לנו, ושייבחר ראש עיר שזה יהיה הרב שמואל גרינברג". לסיום הוסיף: "אנחנו מעוניינים בזה, ולכן אנחנו מתחילים את העבודה כבר עכשיו".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    קצת קשה לנצח כשנוהגים בהתנשאות…

  2. 3

    מי זה "הרבנים של דגל" ?
    מוישה גפני ?…

  3. 2

    רוב המגיבים הם הלעומתיים, התומכים פחות מגיבים.

    1. אולי אין תומכים אלא רק מצביעים פסיביים שמעדיפים לטמון את ראשם בחול ולכן הם לא מגיבים